Nyt on sitten reenattu toka ääntä, ja kuten arvelin, ei oo heleppoo. Tai siis, kun sitä toka ääntä (kun ensin miljoona kertaa sitä höylättiin läpi, että meni melodia kajuuttaan) yksin laulaa, niin on helppoo, vaan kun lyötiin mukaan säestys ja eka ääni, ni riemu loppui lyhyeen. Pitää ihan himona keskittyä siihen omaan suoritukseen, ettei ala kuuntelemaan sitä toista, muuten menee ihan plörinäksi ja sävel karkaa väärille nuottiviivastoille. Onneks mun kaveri tulee kolmanneksi ääneksi, joka on aika pitkälti sama kuin mun, muutamaa sointua lukuun ottamatta. Helpottaa suunnattomasti!!

Lakuna olin vilmaamassa yhtä leffaa. No joo, olin taustahiimailijana siellä, mutta jos oikein hyvin käy, niin olen kahdessa kohtauksessa oikein näkösällä. Mun tuurilla leikkaavat just ne kohdat tietty veks. Näin julkkunäyttelijöitä ja vähän pääsin jutskaamaankin niiden kans. Mukavia tavallisia immeisiä olivat he. Illalla osa heistä (miespuoliset) olivat paikallisessa yökkärissä. Jännä, miten lähelle kuuskymppinenkin mies vetää puoleensa nuorta missityyppistä tyttöä, kun vaan on julkkis. Normioloissa sellainen kaveri sais laukusta pataan. Ois ollut kyllä kieltämättä itsekin kiva mennä juttelemaan, mutta en ilennyt. Oisin halunnut tentata leffojen ja tv-sarjojen teosta sun muusta sellaisesta. Ja nähdä millaisia ovat ihmisinä. Toisaalta en halunnut häiritä, kun olivat kuitenkin vapaalla ja seuraan pyrkijöitä oli pilvin pimein ilman meikäläistäkin.

Viikonlopun näin aivan järkyttäviä unia: yhdessä kaks miestä tappoi läjäpäin porukkaa mm. mun isän. Minä olin jostain syystä eksynyt F.B.I:n porukkaan ja yritin listiä niitä murhaajia (isä ja poika) ensin rynnäkkökiväärillä (!) ja sitten Glock-merkkisellä käsiaseella  (!!)*). Ne eivät valitettavasti kuolleet eivätkä joutuneet edes vankilaan vaan mielisairaalaan suljetulle osastolle. Toisessa unessa olin siinä vilmaushommassa ja siellä oli sellaisia kauhukakaroita, jotka heitteli mua kivillä. No, meikä veti herneet nenään ja kun ei penskat uskoneet, niin nostin yhden malliksi ryntäistä ilmaan, ravistelin sitä oikein kunnolla ja paiskasin selälleen maahan niin, että ranka vaan rusahti ja läksin kävelemään **). Mietin vaan, että hupsista, mites mie nyt tolleen, kun vasta pääsin vankilasta edellisestä lapsen pahoinpitelystä ja oispa nolo, jos nyt poliisit tulis mut pidättämään kesken filmauksen.

Järkyttävää!! Onkohan mulla jotain selvittämättömiä asioita...?

 

*) Oon selkeesti kattonut liikaa C.S.I:tä

**) Ja Ilman johtolankaa