Heh, eilen mun työkaveri/ystävä tuli nauraen luokseni ja sanoi nähneensä t-paidan, joka oli kuin tehty mulle ja olin hänelle tullut siitä oitis mieleen. No, kävin sitten katsomassa kyseistä vaatekappaletta ja purskahdin nauruun, ja vaikka pusero oli t-paidaksi kallis (35 €!), niin mun oli se pakko ostaa. Olihan se paikallista käsityötä ja teksti osuva:

"Miul vähä A) viiraa, B) vippaa C) hippulat vinkuu ja supitossut suttaa"

ja paitaan on "piirretty" naishahmo jolla tuntuis olevan kova meno päällä :) En voi kieltää etteikö useastikin viirais tai vippais. Hah hah!! Nyt mulla on se paita töissä päällä. Tosin sen verran on kalsa, että päällä on myös ohut musta neuletakki, joten teksti ei oikein näy. Taffella on perkkuna syntsät ja ois kiva käydä samaisesta putiikista hälle lahjapaita ostamassa, mutta on sen verran tyyris etten taida millään raaskia.