Siis tajusin tässä viikonloppuna, että miehän olen ihan tynnyrissä kasvanut tyttö, kun olen tässä menossa yhteen kokoukseen ja semmariin viikon päästä Hesaan, niin elämäni ensimmäistä kertaa olen hotellissa yötä yksin! En ikkään oo ollut yksin silleen reissussa, että hotellihuone olisi ollut kokonaan mun hallinnassa. Aika siistii! Ja sit samalla reissulla tapaan mun ystävän ja mennään syömään Minokseen, kreikkalaiseen ravintolaan, jota hehkutin tässä taannoin. Sitäkin odotan kuin ammu auringon nousua.

Eilen sain itsestäni pitkästä aikaa sen verran irti, että läksin tunnin tiukalle (kävely)lenkille takapuoltani ulkoiluttamaan. Kylläpä sen jälkeen sytkytti kinttuja ja pitkään, lämpimästä suihkusta huolimatta. Inha tunne. Jutskasin samalla Mintsin kans puhelimessa, menee silleen lenkki nopeemmin, kun on juttuseuraa.

Jaahas, nyt aamukaffelle ja töiden kimppuun. Toissa iltana läksin töistä 18.50 ja eilen 17.40. Ihan kiva.