Miehet nääs. Tai ainakin 89 % niistä. Tuli vaan mieleen, kun tässä viime aikoina, jos oon ollut viihteellä, niin yks sun toinen kaksilahkeinen on tullut tarjoamaan paukkuja. Yleensä olen ottanut paukun elikkäs sidukan vastaan, mutta lähes tulkoon aina olen sanonut ettei paukun tarjoaminen saa velvoittaa mua mihinkään. Ja joka kerran mies on silmät ymmyrkäisinä ihmetellyt, että mitä minä oikeen tarkotan, ei tietenkään velvoita. Sitten se käsi vaan kummallisesti etsiytyy mun hartioille tai vyötäislle hyvinkin omistavin ottein tai aletaan käydä päälle ilman eri kyselyjä huulet törröllään kuin viemärinavaajalla. Tai oletetaan automatikaliti, että loppuilta on varattu sitten ko. herralle eikä vessassakaan saa käydä. Tuollainen käytös saa mun sapen (siis jos sellainen vielä ois) kiehumaan. Ihanko oikeesti äijät kuvittelee heruvan jollain helvetin siiderilasillisella? Ennen sentään kysyttiin paljonko maksaa yö (riippumatta siitä oliko mulla päällä housut ja pooloneule tai hame tai juuttisäkki). Siihen kysymykseen vastaus oli aina "Sinä et osaa edes kuvitella niin suurta rahamäärää". Mistä ne ovat saaneet päähänsä, että yksi tarjottu drinksu velvoittaa naisen jäämään loppuillaksi seuraan ja jopa ottamaan mies vaakamamboon kaveriksi?? En ta-juu! Sitten vänistään kuin pahainen kakara, jos nappaan paukun, kiitän ja kiidän tieheni. Joskus olen vaivautunut kääntymään takaisin ja ilmoittamaan ystävälliseen sävyyn, että tämänhän ei velvoittanut minua mihinkään, kiitos juomasta. Soitellaan, mutta eri bändeissä. Joskus jo miehen naamasta näkee, että se kuvittelee ostavansa mut sillä siiderillä, joten kieltäydyn jo suoralta lapaselta tarjouksesta. No sitten haukutaan ylpeeks ja huoraksi (eikös huora oo just se jolta heruu, muttei siltäkään ilmaseks. Tokko vetäsee helman hampaisiin yhdestä kossukolasta), kun ei ilmainen viina kelpaa (mitä se on? Siis miehen tarjoamana.). Toivottavasti tajuavat, että tekevät ittensä aivan idiooteiksi ja naurettaviksi. No, parin viikon päästä taas näkee näitä onnettomia tapauksia. Rahat pois vaan hölmöiltä.

Ah, jopa helpotti. Kiitos.