Voisinpa melkein tämän viikon perusteella luulla, että meikäläinen on yleinen tietotoimisto ja aiheesta kuin aiheesta multa voi kysyä, kuului se mun työnkuvaan tai ei. Seuraavan kerran vastaan kyllä puhelimeen "Eniro nollasatasata, miten voin auttaa-aaa-aaaa?". Tänäänkin olen selvitellyt mitä oudompia asioita joiden tiimoilta mua on lähestytty. Liekö sitten juuri tuo syynä tähän tietotoimistona pitoon, kun yleensä sitten kuitenkin etsin vastauksen tai vähintään ihmisen, joka tietää vastauksen, jos minä en tiedä tahi löydä sitä. Kyllähän siinä menee työaikaa hukkaan, mutta olen kyllä saanut monet hyvät naurutkin kollegani kanssa. Tänään multa kysyttiin onko keväällä alkamassa uusi jumpparyhmiä. Siis mullahan ei ole mitään tekemistä tuollaisten liikuntajuttujen kanssa, joten ihmettelen mistä se kysyjä on mun nimen kaivanut. En ole henkilöstöpuolella töissä eikä mun työt edes liippaa henkilöstö- tai virkistysasioita.

Jaahas, huomenna lähden sitten hautajaisiin Haminaan, sieltä sitten Porvooseen ja Vantaalle ja sunnuntaina kotiin. Toivottavasti pääsen joka paikkaan ehjänä perille. Hyvää viikonloppua!