Siis vähän jurppii, kun piti luopua tuosta punaisesta pohjasta!! Siinä vaan ei saaneet ääkkösiä ja öökkösiä pelittämään. Se ois ollut NIIN kiva pohja.

Muuten ei kuulu mitään kummallista. PAITSI että Kuopion heila laittoi yllättäen poikain savusaunaillasta - kesken kaiken - mulle tekstarin, että miten on mun pyhät menneet ja että olisin tervetullut sinne saunomaan. No kun tuota välimatkaa meillä kuitenkin on ja se helikopterikin on vielä hankkimati, jäi sitten savusaunat saunomatta. Mutta että siis kesken saunaillan tuli hälle sitten mieleen laitella mulle viestejä! Kummastelen tätä suuresti. Luulis heillä olevan parempaakin tekemistä.

Muuten oon ottanut varsin rauhallisesti nää pyhät. Kävin vain kerran alemyynneissä ja sain sieltä issellein uuden toppapuvun -20 % (Torstai. Entisestä ratkesi haaruksesta vuorit ja muutenkin kulahtanut), mustan parempilaatuisen villatakin (Story) ja mustan satiinisen kotelomekon (Story, ja ihan oikeaan hintaan perkele) eli pikkumustan kuten pruukataan sanoa. Siinä onkin mulle tavoitetta saada painoa taas alenemissuuntaan, helmikuun alussa pitäisi puvun näyttää hyvältä myös mun päällä eikä vain henkarissa. Sillon on Seinäjoella taas päivät ja cocktailtilaisuutta ja juhlaillallista tiedossa. Villatakki oli taasen hankinta tammikuun Hesan kokoukseen. Lisää uskottavuutta tai jotain... Käyttöä sille löytyy myös päivillä ja oli muuten -50 %!!! Jahuu sanoin minä.

Sitten käytiin tyttöporukalla Rossossa pitsalla. Eipä oo oltu sillä kokoonpanolla varmaan kuin viimeksi 20 vuotta (no, 10) sitten liikenteessä. Vaan hauskaa meillä oli ja ihan selvistäpäin vieläpä. Välillä muut asiakkaat katto siihen malliin, että luultiin pian lähdön meille valkiavan, jos ei aleta hillitsemään ittejämme. Siinä tuli taatusti säkillinen elinvuosia lisää jokahiselle. Sitten mentiin sen päälle vielä Systerin kanssa melkein kahden tunnin lenkille. Oli niin jumalaton ähky (ilmavaivat) ähky (ilmavaivat) ähky siitä pitsasta ja raa'asta valkkarista, että olikin ihan aiheellista tallustella ulkoilmassa. Vaan päti teputella, kun oli uutuuttaan hohtava toppispuku päällä.

Ja nyt onkin loma loppu ja aamulla pitäisi virkkuna matkata töihin, mutta täällä minä vaan vielä kukun. Vaan en pitkään. Sou long!