Nonni. Just kun sain hankittua ai-van u-peet aurinkolasit, niin eikö aurinko vetäytynyt pilven taa ja rupes pyryttämään lunta. Tästäkin huolimatta pistin uuden arskat päähän ja ajelin lumipyryssä töihin. Naapurit ajattelivat taatusti, että hullu se on, ei se näyttele. Kanssa-autoilijoista puhumattakaan.

Eilen oli ollut melkoinen ostoryntäys aurinkolasiliikkeissä, hyllyt olivat tyhjentyneet hienon aurinkoisen sään ansioista. Minä raukka olin siis ihan jälkijunassa. Mutta eipä hätiä mitiä, löysin kuin löysinkin Nisseniltä aivan älyttömän hyvännäköiset (minun naamalla) RayBanin arskat ja vaivaiseen 95 euron hintaan, josta sain vielä 5 euroa lisäalea jostain syystä. Laseihin kuului luonnollisesti napakka kotelo ja puhdistusliina sekä hoito-ohjevihkonen. Olen enemmän kuin tyytyväinen. Cool

"Kummi"poika täyttää pian 15 vuotta ja hänelle olin ajatellut antaa miehekkään lahjan, miesten hyvän tuoksuisen ja hyvälaatuisen dödön ihan ison kaupan kosmetiikkaosastolta ostettuna. Löysinkin mukavan nuoren naismyyjän avustuksella raikkaan ja kevyen, mutta miehekkään tuoksun Diorilta, joka sopii tuollaiselle nuorelle miehelle eikä tyrmää tyttöjä Raidin lailla. Toivottavasti poika tykkää. Myyjäneitonen teki vielä oikein kauniin paketin ja sujautti Hugo Bossin tuoksunäytteenkin mukaan ja minä sain Tommy Hilfigerin näytteen. Oli ihan jees, Beyoncen tuoksu True Star, ja sehän minä olen. A-ha-ha!

Huomenna on isän syntsät, menen sinne tekemään kinkkukasvispiirakkaa ja salaattia. Isä tykkää sotakirjallisuudesta, siis sellaisista jotka kertovat oikeista tapahtumista ja henkilöistä, niin ostin lahjaksi Adol Ehrnroothista kertovan kirjan, kuinka hän koki sodan. Toivottavasti tykkää, tykkäsi joululahjaksi saamastaan Jari Tervon Troikasta.

Mitenkä minusta tuo Koop Arposen uusin sinkku kuulostaa ihan David Hasselhoff -tyyliseltä musiikilta. Tai siis se vähä minkä olen kuullut kappaleesta kun hänen uutta levyään on radiossa puffattu. Toivottavasti se kappaleen pätkä ei ole antanut oikeaa kuvaa. Menee poikaparan mahikset just, jos se on jotain hasselhoffhumppaa.

Jaa, sitä voisikin jo ruveta odottelemaan työpäivän päättymistä. Viikonloppuja!