Terveisiä sairauslomalta. Onnistuin telomaan lauantaina itseäni ihan kiitettävällä tavalla. Sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä sisätiloissa kotioloissa liukastumisen lopputuloksena vasurin etusormenpää melkein leikkautui irti ja oikea polvi on turkasen kipeä ja turvoksissa. Sormeen ommeltiin ensiavussa 4 tikkiä ja tämän viikon ainakin olen saikulla. Varoituksen sanana vain että villasukat ja vahattu parketti on vaarallinen yhdistelmä ja teräksinen takkasetti on yllättävän terävä.

Basisti otti facessa yhteyttä maanantaina. Pahoitteli saamaani vammaa. Syy hänen hiljaisuuteen oli se, kun MINÄ en ollut ottanut yhteyttä ja luuli minun suuttuneen jostain. Kysyin vain, että ei sitten tullut mieleen kysäistä mistä mahdollisesti olisin voinut suuttua. No, nyt on taas puolin ja toisin viestiä vaihdettu ja näyttää siltä ettei homma etene mihinkään siitä tilanteesta missä basisti on. Ei uskalla ottaa riskiä pistää elämää uusiksi eikä halua satuttaa ketään, etenkään sitä naista joka heillä asuu, joka on basistia pettänyt oikein kunnolla, joten that's it.

Eilen kävin työterveystarkastusta varten verikokeissa, ja hyvä kun kotiin pääsin, niin jo soittaa lääkäri, että kuulepa kun noi kilpirauhasarvot ovat taas kohonneet, että sun lääkitys pitää tuplata. Kuukausi sitten olin kontrollissa ja arvot olivat pielessä ja nyt taas. Mikä mun rauhasia vaivaa?

Olo on aika ykskätinen, kummasti yks sormi vaikuttaa koko käden toimintaan ja käyttömahdollisuuksiin. Mitään painavampaa ei voi nostaa tai kättä kurkottaa, kun jo tuntuu, että tikit singahtaa irti ja palkeenkieli sormessa repsahtaa auki. Pahin pelko mulla on, ettei se irtileikkautunut osa kasva takaisin kiinni. Nyt sytkyttää taas sen verran hurjasti tuota sormea, että pitää mennä ottamaan buranaa ja pitämään kättä koholla.