Terve teille ja terve meille! Eilen illalla satoi sitten muutaman sentin lunta ja aamulla heräsin hirveään meteliin, kun tuuli yritti irroitella kattopeltejä. Nyt paistaa aurinko ja tuulee tuhatta ja sataa. Yritän houkutella itteeni ulos, mutta vielä en ole onnistunut. Pitäisi siivotakin ja järjestellä paikkoja (=siirtää turha roina pois pöydiltä näkyvistä) perkkua varten. Siman sentään sain laitettua käymään. Pitää pullottaa se huomenna töiden jälkeen.

Niin, huomenna menen taas töihin. Eilen sain facessa kuittailua työkaveriltani, että kun kerran jaksan käydä zumbassa ja himmailla kaupungilla, niin jaksan sitten tehdä riuskasti töitäkin; hänelle kun on siirretty nyt mun töitä ja ne pitää siirtää takas mulle. Mielenkiintoista. Tänään oli mielenkiintoinen työpaikkailmoitus ja aion laittaa sinne hakemuksen. Periaatteessa mulla pitäisi olla oikein hyvät mahkut saada se työ. Periaatteessa. Se, miten vakaa työpaikka se on, ei ole hajua. Mutta ei se ota jos ei annakaan.

Basisti teki eilen melkoisen yllärin ja soitti mulle kun oli jonkun aikaa viestailtu. Se ylläri oli oikein mukava. Tätä liikettä edelsi kylläkin melkein kahden viikon radiohiljaisuus, niin viesteissä kuin facessakin. Mikä lie herralle tullut, mutta olin iloinen soitosta.

Eilen olin Annen kans eräässä liikuntatapahtumassa katsomassa miten joku muu vetää Zumban kuin se, jossa me on käyty. Ja kyllähän se oli paljon hauskempaa ja mielenkiintoisempaa. Naisia oli iso sali täynnä tanssimassa ja hiki virtasi norona ja nyt on koko runko (=kaikki lihakset) kipee. Eikä se tuntunut edes "liikunnalta". Kunhan vaan jorattiin. Sitten ajoin kuin hevosen rosvo kotiin ja suihkuun ja takaisin kaupunkiin Sailun kans miihailemaan. Käytiin uudessa päivitetyssä ja hurjan paljon suuremmassa Amarillossa syömässä. Hieno oli paikka siihen verrattuna minkälainen se oli ennen remppaa. Tai no eihän sitä rempattu, vaan se rakennettiin täysin uuteen paikkaan. Ostoksia tarttui mukaan yhdet Gaborin ballerinat  35 € (ovh. 79,95 €) ja KappAhlista toppi, huppari ja puhvihihainen trikoopusero kaikki -25 % alella. Ai joo ja sit vielä kotiutin Espritin turkoosin paidan kesäksi.

Ei, kyllä mun on lähdettävä nyt ulkoilemaan. Kun ei tiijä millon seuraavan kerran aurinko taas näyttäytyy. Se on tsau!