Okei, nyt oon pistänyt itteni liemeen. Lupauduin esiintymään erään kolleegani kanssa harjannostajaisissa. Esitämme tilaisuudessa erään laulun kaksiäänisesti. 1) En ole ikinä laulanut toista ääntä koko biisin verran, muuten kuin kuorossa. 2) En ikinä ole laulanut ko. laulun toista ääntä, en edes kuullut sitä. 3) Kutsuvieraita on 160!

Siis ihan oikeesti mulla salpaa henki jo pelkästä ajatuksesta mitä tuleman pitää. Luulin, ettei niihin harjannostajaisiin tule kuin muutama kymmenen ihmistä, lähinnä niitä rakennusukkeleita ja siksikin juuri sanoin, että juu ilman muuta voin tulla laulamaan. Ihan ekaksi luulin, että se oli vitsi. Sitten kun meille hankittiin oikein flyygeli ja säestäjä, niin tajusin, että tää onkin ihan totista totta. Eilen kuulin sitten lopullisen suunnitelman ja ohjelman. Voi emävattu!! En minä ole mikään koulutettu laulaja, toisin kuin kolleegani, joka on pitänyt omia konserttejakin! Itkunkikkelit sentään!! Mää kualen!!

Onneks mun kaveri lupautui reenaaman mun kans ja opettamaan sen tokaäänen mulle. Sit on vaan minusta kiinni, että 1) Saan heti oikeasta äänestä kiinni kun aloitetaan tilaisuudessa laulamaan. 2) Laulan sen alusta loppuun asti oikein. 3) Muistan hengittää enkä pyörry ennen kuin laulu on laulettu. Heleppoo kuin heinän teko....