Eilen päivällä mahaan nipisteli melkolailla ikävästi ja aamuyöllä heräsin etovaan oloon. Maha velloo edelleenkin kuin valtameri ja kurkussa pyörii pala, joka tahtoisi tulla pois. Tulin silti töihin kun olo pysyi vain olona eikä muuttunut materiaksi. Joka toinen on täällä vatsataudissa, joten ei ihme jos on hieman yrjö olo. Tosin vasta pidin ihan kunnollisen mahataudin, niin ei pitäisi toista olla kovin pian näkyvissä.

Mikä lie mennyt mun uuniin, kun oon parina peräkkäisenä päivänä lämmittänyt sitä oikein kutkulleen, mutta sisälämpötila ei nouse kuin +21 asteeseen ja töistä kun tulen kotiin, niin lämmintä on enää vain 19 astetta! Normisti tuolla määrällä halkoja lämmintä (yli 21 astetta) on piisannut kolmeksi päiväksi. Tänään en kyllä lämmitä, enkä pystyiskään, kun en yöllä jaksanut enää hakee halkoja sisään kuivumaan. Istun perkele sitten toppatakki päällä, jos ei muu auta.

Työasiat mättävät taas, mutta syy ei mun vaan esimiesten, kun eivät tee töitään, josta seuraa se, etten minäkään pysty tekemään omiani ajallaan, josta tulee mulle sanomista, jonka takia olen kuin perseelle ammuttu karhu, joka vaikuttaa suoraan työpaikan "sisäilmaan". I'm so not happy.