Tsubadui! Olipa upee viikonloppu, ainakin säiden puolesta. Sunnuntain pötkötin mökillä laiturilla auringossa ja uida polskin aina välillä. Ihan mahtavaa!

Perkkuna olin Systerin kans lätkämatsissa ja sitten pienellä pubikierroksella. Enpä ole käynyt katsomassa kiekkoa valovuosiin. Hyvin meidän pojjaat pelas, ylivoimainen voitto tuli. Tää oli vaan harjoitusottelu, joten väkeä ei ollut paikalla kovinkaan paljoa. Ja koska oli alkuilta, pubeissakaan ei vielä ollut hirveitä himinöitä ja väki oli vähälukuista. Vähän ennen puolta yötä Systeri suunnisti kotiin ja minä päätin mennä vielä tanssimaan. Sielläpä olikin varsin mielenkiintoista. Normaalisti en käy tässä ravintelissa ja siihen on syysnä. Jo sisään mennessä yks hemmo maksoi mut sisään, kun sen kaveri oli juonut mun siiderin lopun. Sisällä ei tarvinnut ostaa yhden ainutta siideriä itse, aina joku tuli viereen ja sanoi että hän maksaa. Tanssia sain tosi paljon. Ja sitten näin Miehen. Kello oli jo puoli kaksi, kun hän tuli kaverinsa kanssa. Mies näki mut, mutta luuli etten minä huomannut häntä. Nähtävästi emme sovi enää samaan ravintolaan, koskapa Mies lähti melko pian pois sen jälkeen kun oli bongannut meikäläisen. Jostain tutkimattomasta syystä lähdin Miehen perään, tai ainakin vaihdoin ravintolaa, jos vaikka Mies olisi mennyt sinne. Ei ollut, mutta sielläkin oli ihan kivaa ja siideritarjoilu ja tanssitus jatkui. Eräs 28 v. naimisissa tukevasti (?) oleva miehenjolppi olisi kovasti halunnut tulla mun luo yöksi ja miehen appiukko kannusti vieressä. Oli sen verran kinkyä moinen, että päätin katsoa parhaaksi lähteä vaan yksin kotiin. Eipä silti, ei se sälli olisi siltikään päässyt mukaan, niin söötti ja kiva kuin olikin. Seurustelevat ja naimisissa olevat diskataan oitis asian paljastuttua. Joo, ja yks toinen naimisissa oleva sälli olisi heittäytynyt pieneen peliin meikäläisen kanssa, mutta lopettikin heti alkuunsa, kun katsoi mun vasenta kättä ja kysyi enkö ole naimisissa. Sitten näytti omaa sormustaan ja sanoi, "voi harmi" ja lähti! Siis, jos minä olisin ollut varattu, hän olisi ollut valmis pitämään peuhukerhoa, mutta kun olin vapaa, niin sitten kiitti ei. Erittäin mielenkiintoinen lähestymistapa tähän asiaan. Huh huh!

Edelleen mietin Miestä ja se liukenemista paikalta.