Miks ihmisten pitää olla itepäisiä, kieroja, vilpillisiä ja vittumaisia? Oon koko alkuviikon selvittänyt töissä yhtä retteloasiaa ja ihan on pitänyt johtajia myöten käydä porukkaa läpi ennen kuin sain jonkunlaisen tolokun aikaiseksi asiaan. Tulipahan selväksi sillekin äijäporukalle, että mulle ei vittuilla eikä mua kuseteta ja jos sitä yrittää ja jää kiinni, ei hyvä heilu. Joku roti se olla pitää. Jos kaikki saa vapaasti toteuttaa itseään ja viis veisata säännöistä, niin ei se sellainen toimi ollenkaan.

Ja edelleen keskus yhdistelee mulle kuulumattomia puheluita. Ja taas soitin sinne, että milläpä perusteella tuon mulle päätit sítten ohjata.

Lähettikin kyseli tyhmiä, Fortum Powerin kirje oli tullut meidän osoitteeseen ja lähetti oli kiikuttanut sen meille ja kirjaillut päälle post-it lapun, että "Löytyiskö tää teiltä?" Siis totaalisen eri firma joka ei oo lähimainkaan. En voinut olla vastaamatta lappuun "Ai meiltä xxx:sta? Mitäpä luulet..." Oli kirje hävinnyt lähtevän postin lootasta. Vähän niinkuin KappAhlille ois tullut se Fortumin kirje ja posteljooni kysyis mahtaako tää löytyy teiltä.

Painun pehkuihin.