Mie taas näin unta, että mulla oli tyttövauva!! Tää on nyt jo kolmas tyttövauvauni viimeisen puolen vuoden aikana ja toinen kolmen viikon sisään. Nyt tää vauva ei ollut mun oma, vaan hoidossa mulla, mutta en tiennyt kenen se lapsonen oli. Kovin se oli pieni, korkeintaan kuukauden ikäinen ja puklasi ihan mahdottomasti. Kerran sen verran reilusti, että niin minä kuin vauva oltiin yltäpäältä siinä puklussa ja minä menin sitten vauvan kanssa vaatteineni kaikkineni suihkun alle. Siihen uni loppui kun ajattelin, että toivottavasti vesi on sopivan lämpöistä. Liekkö tässä jotain enteen tynkää ja jos on, niin mitä tuo tyttövauva enteilee?

Systerin kanssa päätettiin viettää uutta vuotta ihan kaksistaan miun luona. Lämmitetään sauna, tehdään herkkuja (tortilloja, voi nami!!!), valetaan tinat ja katotaan telkkua ja tietty skoolataan skumpalla kun vuosi vaihtuu. Voisi oikeastaan vaikka vuokrata jonkun kivan leffan, ellei telkusta tule mitään lystiä.

Olen eilen ja toissa päivänä saanut itestäni sen verran aikaiseksi, että oon käynyt lenkillä. Olo on kuin valaalla, kun vyöryy pitkin kävelyteitä. Itseinhoni on valtaisa.

Tänään tiedossa hieman siivousta ja kaupassa käyntiä.