Meillä aloitetaan työpaikalla yt-neuvottelut. Kyllä menee elämä jännäksi tässä loppuvuotta kohti. No, uudesta duunista tiedän viimeistään 24.11.2008. Silloin on uuden yksikön tiedotustilaisuus henkilökunnalle. Ja silloinhan minä olen jo aloittanut uudessa työssä, jos näin on päätetty. Alkaa esimieskoulutus ja perehtyminen siihen, mitä pitää vuoden alusta alken ruveta tekemään. Voi nakki. Mulla on niin kovin ristiriitaiset tunnelmat tällä hetkellä ettei määrää. Into ja kauhu vuorottelevat taisaiseen tahtiin. Sinänsä ihan hyvä olotila, koska mitään ylimääräistä evästä en ole pystynyt pariin päivään suuhuni laittamaan. Oon pakertanut töitäni ja samalla pikkuhiljaa siivoillut työhuonettani ja mapittanut papereita järkkään, että ne löytyisivät helposti, jos meikä tästä joku päivä häippäsee. En oo esimiehelleni sanonut vielä mitään. Mitäpä sitä turhia huutelemaan, kun mikään ei ole varmaa. Mutta jos käy vielä niin, että minä lähden ja mun työkaveri pääsee myös opiskelemaan, on tässä firmassa asiat jonkun aikaa melkoisen hukassa.

Nyt mie lähden kotiin panikoimaan.