Jee jee! Kello lyö puolta seittemää illalla ja mie oon vielä töissä. Tai no, työt sain just valmiiks, mutta kuitenkin. Pakko jäädä tänne kirjotteleen, kun oma kone on edelleen mykkänä.

Pöytälevyn kanssa kävi juuri kuten ounastelinkin. Muuramelta joku herra vastasi minulle kovasti mielipahaani harmitellen, että he mielellään tarjoutuvat myymään mulle uuden pöytälevyn 15 % mahtavaan alennushintaan! No hyvää päivää sinnekin! Mitä helvettiä minä ensinnäkin teen kahdella pöytälevyllä??? Toisekseen en kai minä nyt maksa toiseen kertaan pöydästä, varsinkin kun pöydän rikkoutuminen oli heidän vikansa noin välikädellisesti. Jos pöydän kulmissa olisi ollut styroksit, ei pöydän olisi käynyt kuinkaan. Oikein mukavaa.

Tänään en ole oikein ehtinyt omia töitä tekemäänkään, kun lomalla pönöttävän sihteerin duunit kaatuvat päälle. Taidankin siirtää omat hommani hänelle, tehköön kun tulee lomiltaan pois. Kolme sellaista jättiprojektia pitäisi hoitaa tuosta vaan lonkalta siitäkin huolimatta, että olen hypännyt vauhdissa kyytiin. Raippa vaan heiluu kun pomo(t) käy säpättämässä että miks ei hommat etene nopeemmin. Vielä kerta tuollainen kommentti, niin vedän kyselemättä turpaan. Seikka on saletti. Joo ja kun erehdyin sanomaan, että oli muuten viimeinen kerta, kun ko. henkilö jää just kiireisinpään aikaan lomalle, niin vastaus oli: "Kyllä XX:kin saa pitää lomaa". Voi pyhä perse minä sitä sanonutkaan ettei saisi, kunhan kattoo vaan paremman ajan sille. Tän sihteerin taka-ajatushan tässä lomalle jäännissä pahimmassa ruuhkassa on tietenkin se, että pomot huomaavat, että hän on korvaamaton enkä minä pysty tekemään niitä hänen hommiaan, vaan tyrin ne lahjakkaasti ja sitten hän tulee ja korjaa kaiken ja ottaa kiitoksen itselleen. No, valitettavasti näin ei tule käymään. Ykkösprojekti on jo hanskattu, huomenna lähtee kakkonen pyörimään ja kolmatta olen jonglöörannut koko ajan sivussa. Pettymys tulee olemaan hänelle valtaisa. Ainoa kärsimys on ollut pomoilla kuunnella mun vittuilua aiheesta "Lomien myöntäminen vuoden kiireisimpään aikaan ja sen seuraukset".

Tänään oli vielä liiton hallituksen kokouskin, jonne piti välillä juosta. Sihteeri oli sairastunut, joten meikkis nakitettiin tilalle. Kiva! Ei ollut edes esityslistaa! Eipä siinä mitään, kysymällä oppii :) Liitosta puheenollen, pääliitto ei haluakaan korvata mulle hotelliyöpymistä Hesassa. Syy: et sä mitään yöpymistä tarvii, sun juna lähtee klo 5.10, kerkeet aivan hyvin sillä paikalle. Siis tä?? Pitääkö mun tosiaan herätä klo 3.30, että ehdin junaan istumaan aamuyöstä ja sitten oletetaan, että jaksan istua vielä kokouksessakin tuntisotalla??? Ei tuu kuuloonkaan! Kummallista tässä on se, että edellisille edustajille on maksettu hotelliyöpyminen, koskapa juna lähtee niin helvetin aikaisin. Nytpä ei sitten maksetakaan.

No niin, nyt voisin ruveta harkitsemaan poistumista paikalta. Kello onkin kohta jo 19.00. Kerkeen käydä vielä kaupassa ja sitten voipikin mennä nukkumaan. Elän työskennelläkseni ja silleen. Not!! Heip.