Jou jou jou!  Mikä pössis? Jeah! Lauantaina tuli sitten oltua niissä sm-pilkkikisoissa. Ilma oli oikein mahtava, mitä nyt jäällä kävi ihan hirvee vonka ja viima. Kun olin omat hommani saanut tehtyä, kävin kipaisemassa sellasen 2 km lenkin, joka oli merkitty metsään. Ajattelin sen olevan helppo ja nopea. Joo-o ei ollu. Oli sellanen polun pohja, joka meni koko ajan ylös ja alas. Ja meikähölmö vielä pintteli reittiä menemään hirmuista vauhtia. Kun viimein pääsin takas kohteeseen, niin olin aivan valmista kauraa. Hirvee hiki, jano ja nälkä ja suunnaton väsymys. Silmät ristissä sinnittelin palkintojen jakoon ja arpaisiin, ennen kuin pääsin lähtemään kotiin. Palkintojen jaossa mulla oli tärkeä rooli, ojensin pokaalit ja halasin. Etenkin miehet tykkäs kaikki halata :) Ykskään nainen ei mua halannut. Kummallista. Sitten vielä vedin ne arpajaiset ja huutelin voittonummerot. Kaiken kaikkiaan kiva tapahtuma, harmitti etten jaksanut jäädä joraamaan Randelinin Kakea. Siellähän oli meininki ollut aivan villiä ja porukat olivat aamu kuuden huitteilla ryömineet mökkeihinsä! Ja meikä kun pääs kotiin niin tilttasin saman tien soffalle ja vetäsin kolmen tunnin unet. Sen jälkeen nukuin vielä 11 tunnin yöunet. Että oli sitten vissiin univelkaa.

Lahden miehen kanssa on vaihdeltu tiiviiseen tahtiin viestejä ja puheluita. Kumma, miten se vaan on koko ajan mun mielessä, enkä oo koko tyyppiä livenä vielä nähnyt. Mutta niin olen minäkin hänen ajatuksissaan. En voi valittaa. :)

Kesäloman alkamista ei tartte enää hirveesti miettiä, kun merkki tuli taivaasta. Duran Duran tulee Helsinkiin Kaisafesteille konsertoimaan!! WOHOO!! Ja minä olen siellä tasan varmasti. Eli kesäloma alkaa 18.6. ja siitä 5 viikkoa eteenpäin. Syksyllä olen sitten 2 viikkoa Kreetalla Seikun tykönä. Eilen sain viestin, että sillä on siellä oma yksiö ja siellä 2 sänkyä, joten kaveri mahtuu kylää. Jiihaa! Sitä jaksaa paremmin kun on mitä odottaa :)

Nyt voiskin lähtee töistä tuonne lumipyryyn paarustamaan. Täytyy käydä Lidlistä avocadoja ja illemmalla sitten meen salille reenaamaan. Jou!