Raatanut ooon.....! Mä joka päivä töitä teen, joka ainoa kerta puoliin öin menee.....! Tuhansia töitä, valvottuja öitä, viikkoja tiällä saan paskaa minä niellä. Silmiä painaa, ei uni anna lainaa....!

Siinäpä vinkkiä mitä oon viime ajat tehny. Mut sekään ei riitä. Mun oikeesti pitäisi revetä kahteen ja opetella yksi mun kontolle jäävä iso homma ja se on ihan aamusta iltaan duunia, ja siitä huolimatta hoitaa päivätyöni tehokkaasti. En ole vielä onnistunut levitoimaan itteeni toiseen paikkaan samalla kun opettelen uutta hommaa. Sillähän ei ole mitään merkitystä, että alunperin mulle sanottiin, että joku tulee paikkaamaan mua tänne, kun opettelen uutta jobia. Kun mun lähiesmies jäi vapaille, uusi sijainen pisti pakan sekaisin ja teki järjestelyt uusiksi kuten hälle parhaiten sopi. Hän on erittäin tyytymätön, kun mun taholta palvelu ei pelaa enää. En esim. suostunut hakemaan hänelle keskusvarastosta mappeja. Mä mikään v***n noutaja ole.

Mutta muihin asioihin. Löysin kesällä olevaan kummaripojan rippijuhlaan aivan ihanan Espritin pinkin mekon! Ah!

1240325044_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kuva on täältä. Ja tämän löydön tein vain sen takia, kun en nimenomaan lähtenyt etsimään mitään juhlavaatetta ko. tilaisuuteen. Olen onnesta ymmyrkäisenä. Voi kun tulisi jotkut toisetkii kekkerit, niin voisin pitää mekkoa toistekin kesän aikana. Ei kukaan oo menossa naimisiin tai jotain...?*krhm*

Ja yllättävä vastuullinen luottamustehtävä osui tielleni; minä olen yksi haastatteijoista, kun meille tulee hakijaehdokkaita! Wow! Luulin, että saan olla vain läsnä haastatteluissa, mutta saan ihan kyselläkin ja mun sana painaa. Pakkokin, kun minähän sen ihmisen kanssa tulen eniten töitä tekemään. Jos ei kemiat natsaa, niin paha on töitä sovussa tehdä.

Vappuna päätin sittenkin pitää pikkukekkerit. Tilasin jo kakunkin, ja ajattelin kunnostautua ja tehdä voileipäkakun itse. Huuuu! Oon pari kertaan mutsin kans aikoinaan sellasen vääntänyt, mutta en yksin. Enkä ihan äsken. Simakin pitäisi laittaa tekeytymään viikonloppuna. Aittelin jos pari putelia sitäkin olisi tarjolla. Ja mitä on vappu ilman simaa! Kieli ulkona

Mut nyt kotiin ja jotain evästä napaan, nälkä on jo kauhia.